Kundetilfredshed

Kundetilfredshed

Brug 5 minutter på at hjælpe US Huseftersyn med at blive endnu bedre. Svar på nogle få spørgsmål om din oplevelse som kunde.

    Hvor tilfreds er du med udførelsen af opgaven på en skala fra 1-10, hvor 10 er bedst, når det drejer sig om...

    US Huseftersyns håndtering af din bestilling af tilstandsrapport/energimærke:

    Konsulentens information om forløbet med at udarbejde tilstandsrapport/energimærke:

    Din oplevelse af konsulentens faglighed:

    I hvor høj rapporten/rapporterne var til at forstå:

    I hvor høj grad konsulenten informerede dig om baggrunden for tilstandsrapporten/energimærket, og hvad du kan bruge den medfølgende rapport til:

    I hvor høj grad US Huseftersyn har overholdt aftaler om tid for besigtigelse og aflevering af tilstandsrapport/energimærke:

    Dit samlede indtryk af konsulenten og US Huseftersyn:

    Hvorvidt du vil anbefale US Huseftersyn til venner og bekendte: